En rolig, annorlunda enkät

Denna skojiga, något annorlunda enkät hittade jag hos lillaEgo (som mycket annat här på bloggen). Den går ut på att man med hjälp av Google söker fram svaren i form av bilder. Jag kan ju lugnt säga att jag fick mig ett par skratt då jag sökte efter min ålder samt vad jag åt idag... Vad gäller åldern så är jag glad för att det inte var "bild nummer 2" som kom upp först... *haha*

1. Din ålder på din nästa födelsedag:
33

2. Din favoritfärg:
Svart

3. Ditt mellannamn:
Maria

4. Den senaste maträtten du åt (*haha*, gissa vad det var)
mcfeast

5. Din ovana
Svära

6. Din favoritfrukt/grönsak:
Banan

7. Ditt favoritdjur:
Hund

8. Staden du bor i:
Eskilstuna

9. Den mest användbara saken i ditt hem:
Datorn

10. Ditt husdjurs namn: (numera boendes hos svärmor)
cirrus

11. Ditt senaste köp
Ballong

12. Något som gör dig glad:
Barnen

13. Ditt förnamn: (visste inte att män kunde heta detta?!?)
Åse

14. Ditt efternamn:
melin



Kommentarer
Postat av: Eva

Pssssst! Jag såg din bild 2 på åldern. Tur att Du inte är 67 år.
;)

Postat av: AT

yuck... min favoritfärg är blå... say no more (såg din bild 2 på åldern också)

2006-07-03 @ 14:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback